Eskişehirsporumuz, TFF 2.Lig'in 14.haftasında oynayacağı Pendikspor maçının hazırlıklarına devam ediyor. Vali Hanefi Demirkol Tesislerimizde, Teknik Direktörümüz Suat Kaya ve ekibi yönetiminde saat 14:00'te başlayan antrenmanda oyuncularımız ısınmanın ardından pas ve koordinasyonun yanı sıra taktik çalışmaları gerçekleştirdiler. Hazırlıklarımız yarın öğle saatlerinde gerçekleştirilecek idmanla tamamlanacak.