Eskişehirsporumuz, Antalya kampındaki çalışmalarına devam ediyor. Antalya Melas Lara Hotel tesisinde teknik direktörümüz Suat Kaya ve ekibi yönetiminde saat 11:30'da başlayan antrenmanda oyuncularımız, hava muhalefeti nedeniyle tesis bünyesindeki fitness salonunda gruplar halinde çalışmalarını tamamladılar. Takımımız günün ikinci idmanını hava muhalefeti nedeniyle kapalı suni çim sahada gerçekleştirdi. Saat 16:30'da başlayan çalışmalar ısınmanın ardından, 5'e 2 oyun ve çift kale maç çalışmalarıyla tamamlandı.